Fakturowanie w prowadzonej przez siebie działalności może być skuteczniejsze

Jeżeli mamy jakichś klientów, nieustannie jesteśmy zobowiązani wystawiać faktury. To zależy od bardzo wielu czynników, ale w zasadzie sytuacja jest taka, że zwykły przedsiębiorca jest taką osobą, która każdego dnia wystawia jakieś fakturki. Tak naprawdę to ogromna przyjemność, w końcu jeżeli wystawiamy fakturę VAT, za kilka dni najzwyczajniej nasze konto będzie dużo zamożniejsze. Jednakże tak jest na nieszczęście tylko w książkowej teorii, sądzenie, że fakturowanie nie jest znaczącym problemem jest utopijne.

W jaki sposób udoskonalić standard obsługi klienta?

Wybujałe ego w żadnym wypadku nie jest zdrowe – w szczególności jeśli rozchodzi się o prowadzenie własnej firmy. W końcu jeśli jakiś biznesmen myśli, iż klient nie jest najistotniejszy, pewnie po pewnym okresie czasu będzie miał ogromne problemy z nazbieraniem na ZUS! Można powiedzieć, że jeżeli na poważnie podchodzimy do prowadzenia firmy, w żadnym wypadku nie powinniśmy zapominać o kliencie. Wiadomo – często ciężko wytrzymać z klientami, bo chcieliby niewygórowanych cen i świetnej jakości, ale no takie jest życie właściciela firmy. Jeżeli komuś to nie odpowiada, niech idzie na etat.