W jaki sposób udoskonalić standard obsługi klienta?

Wybujałe ego nigdy nie jest czymś odpowiednim – szczególnie jeżeli chodzi o prowadzenie firmy. Przecież jeśli jakiś przedsiębiorca myśli, iż klient nie jest najważniejszy, zapewne po pewnym czasie będzie miewał ogromne kłopoty z nazbieraniem na ZUS! Można powiedzieć, że jeśli na poważnie podchodzimy do biznesu, nigdy nie możemy zapominać o kliencie. Wiadomo – często trudno współpracować z klientami, ponieważ chcą korzystnych cen oraz świetnej jakości, ale takie jest już życie przedsiębiorcy. Jeśli komuś to nie odpowiada, niech przejdzie na etat.

Fakturowanie w prowadzonej przez siebie działalności może być skuteczniejsze

Jeżeli mamy jakichś klientów, nieustannie jesteśmy zobowiązani wystawiać faktury. To zależy od bardzo wielu czynników, ale w zasadzie sytuacja jest taka, że zwykły przedsiębiorca jest taką osobą, która każdego dnia wystawia jakieś fakturki. Tak naprawdę to ogromna przyjemność, w końcu jeżeli wystawiamy fakturę VAT, za kilka dni najzwyczajniej nasze konto będzie dużo zamożniejsze. Jednakże tak jest na nieszczęście tylko w książkowej teorii, sądzenie, że fakturowanie nie jest znaczącym problemem jest utopijne.