Fakturowanie w prowadzonej przez siebie działalności może być skuteczniejsze

Jeżeli posiadamy jakichś klientów, nieustannie jesteśmy zobowiązani wystawiać im faktury. To jest zależne od bardzo wielu czynników, ale w zasadzie rzeczywistość jest taka, że zwykły właściciel biznesu jest osobą, która nieustannie wystawia fakturki. W sumie to sama frajda, przecież skoro wystawiamy fakturę, za kilka dni najzwyczajniej posiadane przez nas konto bankowe będzie sporo bogatsze. Jednakowoż tak jest na nieszczęście tylko w czystej teorii, myślenie, że fakturowanie nie jest znaczącym kłopotem jest najzwyklejszą utopią.

W jaki sposób udoskonalić standard obsługi klienta?

Wybujałe ego w żadnym wypadku nie jest zdrowe – w szczególności jeśli rozchodzi się o prowadzenie własnej firmy. W końcu jeśli jakiś biznesmen myśli, iż klient nie jest najistotniejszy, pewnie po pewnym okresie czasu będzie miał ogromne problemy z nazbieraniem na ZUS! Można powiedzieć, że jeżeli na poważnie podchodzimy do prowadzenia firmy, w żadnym wypadku nie powinniśmy zapominać o kliencie. Wiadomo – często ciężko wytrzymać z klientami, bo chcieliby niewygórowanych cen i świetnej jakości, ale no takie jest życie właściciela firmy. Jeżeli komuś to nie odpowiada, niech idzie na etat.